dimecres, 21 de setembre de 2016

EL NOM DE LA NOSTRA CLASSE

El dimarts 20 de setembre, vam fer una conversa per saber quin nom ens agradaria per a la nostra classe.
En un principi, quan n'Antònia ens va fer la pregunta, ens va costar molt imaginar-nos un nom d'animal o planta o una altra cosa que ens agradés per anomenar-nos. Per ajudar-nos un poc, n'Antònia ens va dir que la classe de 4 anys eren els castells, cavallers i princeses i la de 5 anys eren els moixos.
I que volíem ser nosaltres? Aquí tenim les nostres respostes:
KAI: A jo m'agradaria ser la classe dels cotxes.
IXENT: Jo vull ser els dinosaures grossos.
ADRIANA: La classe dels elefants.
ASIA: La classe dels lleons.
OMAR: La classe dels tigres.
JON: Jo també vull ser dinosaures.
ADAM: La classe dels cotxes.
ALEX: La classe dels ossos.
Pau: La classe dels cavalls.
Gala: A jo m'agraden les llunes. En tenc una i se m'ha romput. Me va caure enterra.
ANUAR: La classe dels dinosaures.
LUCÍA: La classe dels elefants.
OLGA: A mi me gustan los hipopótamos porque viven en el agua.
CEDRIC:La classe dels elefants.
LAILA: La classe dels cavalls.
WASIMA: La classe dels cavalls.
QUIM: Jo vull ser la classe dels camions.
MARCOS: Me gustan los caballos.
ADRIÀ: La classe dels camions.
HANNA: A mi me gustan los zorros.

Aquí acaba la conversa, ufff! Quants de noms han sortit: elefants, camions, dinosaures, cotxes, cavalls, guineus, ossos, lleons, tigres, hipopòtams, llunes... Què difícil elegir-ne un! Dimecres 21, n'Antònia ha duit imatges de tots els noms que hem dit i hem fet una votació amb gomets. Què emocionats estàvem tots i totes! Ens hem aixecat d'un en un, hem mirat molt bé totes les imatges i hem posant el gomet al nom que ens agradava més...



I ja ha sortit el nom de la nostra classe! Què complicat estava, tots els noms són xulíssims! La votació ha anat així:


-Els camions: 1 vot.
-Les guineus: 1 vot.
-Els cotxes: 1 vot.
-La lluna: 1 vot.
-Els lleons: 1 vot.
-Els dinosaures: 1 vot.
-Els elefants: 2 vots.
-Els hipopòtams: 2 vots.
-Els ossos: 2 vots.
-Els tigres: 2 vots.
-Els cavalls:6 vots.

Com veis, el més votat ha estat ELS CAVALLS...Per tant, a partir d'ara SOM LA CLASSE DELS CAVALLS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada